Sofie Petersson

Livet i korthet...

Min nya lya

Kategori: Mitt liv

 
Här kommer lite bilder på min och Nathalies lägenhet, riktigt fin! Vi delar på ca 40 kvm med en riktigt stor balkong. Den ligger precis vid skolan men ganska långt från stan tyvärr. Tar ca 40 min med buss in till Marseille. Men bussarna går hela tiden så det är egentligen inga problem. Vi har däremot en matbutik bara 10 min med buss från lägenheten vilket är skönt.
 
Mitt rum med egen utgång till balkongen!
Mitt rum mot köket
Kök
Nathalies rum + köksbord
Badrum
Vår stora balkong (går längs med hela lägenheten med två utgångar, en från mitt rum och en från Nathalies rum, lyxigt värre!)
Vi ser skolan från vår balkong, promenad på ca 50 m, mycket skönt med så nära till skolan
Utsikt balkongen, som ni ser bor vi ute i ingenstans!
 
Bor man på liten yta gäller det att förvara smart, här är min bokhylla/skafferi, haha!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: