Sofie Petersson

Livet i korthet...

Grupparbete, Kedge BS favorituppgift

Kategori: Mitt liv

 
Och jag skriver och skriver och skriver lite till. Så varför inte fortsätta här?
Idag har jag haft en lektion på morgonen och sedan har dagen tillägnats mina kära grupparbeten. Jag är vid det här laget så trött på grupparbeten att jag vill spy. Fy fan vad energikrävande det är. För att inte tala om att det där med prestationsångest inte riktigt går så väl ihop med grupparbeten tyvärr. Men jag försöker tänka positivt och göra mitt bästa, det är ju ändå mer än vad vissa på denna skolan gör som dyker upp lite när de vill, är sena in med abeten till gruppen osv.
Men som sagt det tar på krafterna men snart har det kommit till sin ände. Jag har två som ska vara inne nästa vecka plus en presentation av en av dessa. Och som tur är har jag gruppkamrater som man faktiskt kan lite på i båda grupperna så allt ska förhoppningsvis gå smidigt hela vägen.
 
Nu är det ju snart helg igen också, tiden gr så fort. Skönt! Börjar dock bli lite stressad inför finals som jag har två av nästa vecka och sedan rullar det på ändå tills jag ska åka hem.
 
Fick idag också en inbjudan till mitt alldeles egna välkommen-hem party! Jag har ju så gulliga vänner, speciellt tack till fina Lina som planerat ihop detta, du är bäst! Ska bli såå himla kul att träffa alla mina underbara vänner igen! Och få en update av deras liv, jag har ju ändå varit borta i 3,5 månad när jag återvänder hem!
 
Nu ska jag nog ta och packa ihop detta med pluggande och lägga mig i sängen och se på serier! Har precis börjat se på Downtown Abbey, en perfekt serie för mig, och ja ni tycker säkert den låter astråkig men jag kan säga att det är den icke!
 
Ha det bra sålänge!
 
Puss&Kram
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: