Sofie Petersson

Livet i korthet...

Söndag

Kategori: Mitt liv

Söndag igen då, tiden går sjukt fort nu! Idag är dagen tillägnad plugg då jag har en final imorgon i kursen International & European marketing. Försökte även få en del plugg igår gjort men det var lite svårare då jag sov bort mestadels av dagen.
I fredags var vi nämligen ute och käkade, sista middagen med gänget då Filip faktiskt redan åkt hem och resten av oss, förutom Kristina, kommer att åka hem under veckan som kommer.
Men middagen vart trevlig, jag käkade en mycket god pastan och Kristina fick äntligen äta sina musslor ytterligare en gång! Efter middagen kände väl jag egentligen för att gå hem då jag ville vara pigg igår och plugga men jag blev nedröstad och det blev istället utgång. En väldigt lugn sådan för mig, var i princip nykter bortsett från ett par öl. Kvällen blev mycket lång och eftersom jag inte vågade ta en taxi hem i denna stan så stannade jag med de andra tills någon av dem ville åka hem. Kvällen var rolig, missförstå mig inte på den punkten, men kvällen blev ju aningens längre än vad som var min plan och det resulterade i att jag sov bort gårdagen. Menmen sista utgången i Marseille så det får vara värt det!
 
Hoppas ni haft en trevlig helg, nu ska jag fortsätta med mitt pluggande!
 
Puss&Kram
 
Parisehjulet kvällstid nere i hamnen
Juldekorationer!
Lycklig tjej med sina musslor!
 
På klubben fick vi dessa fina armband, haha :P
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: