Sofie Petersson

Livet i korthet...

Näst sista dagen

Kategori: Mitt liv

 
Nu har vi flyttat ut ur vår lägenhet och inväntar vår sista final för denna terminen. Hela dagen har bestått av att packa det sista, städa det sista, utcheckning och sedan en lång resa in till hotellet som vi ska sova på inatt. Som tur var hjälpte Kristina mig med min gigantiska väskor till hotellet, guld värt!
Men nu är i vilket fall väskorna i bagagerummet på hotellet och vi är tillbaka i skolan för att skriva vår sista final. En final som jag i förväg redan skrivit så vi ska egentligen bara skriva av arbetet från datorn till final pappret för hand och sen är vi klara. Hur skönt är inte det?
Så näst sista dagen här nu, eller ja sista dagen skulle man ju kunna säga då vi ska åka till flygplatsen imorgon på morgonen och klockan 12 imorgon går flyget mot Sverige!
Har nog egentligen inte riktigt förstått att det faktiskt är slut, att jag varit här i 3,5 månad och att det nu är slut! Tiden har gått sjukt fort och jag har haft så himla kul och har träffat underbara människor. Jag kommer aldrig att ångra att jag åkte, en upplevelse för livet även om jag nu kan säga att det kommer att vara skönt att komma tillbaka till Sverige.
 
Så ikväll, vår sista kväll ska vi gå ut och käka, jag, Nathalie och Kristina. Vart återstår att se...
 
Hoppas allt är bra med er där hemma, snaaart kommer jag heem!
 
Puss&Kram
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: