Sofie Petersson

Livet i korthet...

Godmorgon!

Kategori: Mitt liv

 
Idag var jag uppe redan vid klockan åtta, duktig som jag är. Anledningen till detta är ju inte att jag lider av plötslig morgonpigghet, utan att jag har prov som det måste pluggas inför. Idag har jag nämligen mitt slutprov i franska och imorgon har jag mitt slutprov i International Business. Som om inte detta var nog för en vecka har jag även en presentation av vårt Starbucks projekt imorgon i European and international marketing. Puh! Så med andra ord har jag i princip suttit framför mitt skrivbord X antal timmar de senaste dagarna! Så nu framöver ska jag ha totalt sex slutprov. Två denna veckan som sagt, ett nästa vecka, en veckan därpå och sedan avslutar vi med ytterligare två den sista veckan. Skriver sista på torsdagen och åker hem på fredagen den 13e. Japp otur, men det är vät risken!
Jag längtar tills denna tentaperiod är över och jag får åka hem. Jag vet att jag måste plugga hemma också, men inte riktigt i samma tempo som här!
 
För att nämna något lite roligare än detta pluggandet ska jag till helgen åka till Aix, grannstaden till Marseille. Sedan på söndagen blir det äntligen en ridtur (den som skulle vart förra helgen men som blev inställd)! Så lite skoj måste man ju ha emellan allt detta pluggandet, eller hur?!
 
Ha det bra sålänge!
 
Puss&Kram
 
Reklam för vårt projekt, vår påhittade Starbucks glass!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: