Sofie Petersson

Livet i korthet...

Final exam

Kategori: Mitt liv

Positivit idag: Det är endast en vecka kvar tills hemfärd!
 
Negativt idag: Jag har den värsta examen av de sex kurserna jag läser idag!
Dvs. Business Strategy
 
Jag är ett nervvrak, minst sagt. Ska bli så himla skönt när denna examen är över, det känns hemskt. Och det är ingen kul känsla att gå in och skriva en final exam med. Men det är som vanligt, bara att göra sitt bästa och hoppas på en snäll rättning och att de på något sätt går vägen med ett godkänt resultat!
 
Kan också meddela att vi är inne på FEMTE dagens busstrejk nu. Och enligt ryktena kommer denna att fortgå tills januari. Om detta är sant eller inte återstår att se. Vad är det för fel på detta land med alla dessa strejker? Jag har svårt att se att de får någonting ut av det. Jag är glad att jag snart ska åka hem till trygga Sverige, och min bil! Friheten att åka vart jag vill, när jag vill!
 
Ha en trevlig helg, nu måste jag fortsätta med mina förberedelser inför tentan!
 
Puss&Kram
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: