Sofie Petersson

Livet i korthet...

Shopping!

Kategori: Mitt liv

 
Idag blev det lite sovmorgon, skönt då jag försökt att faktiskt gå upp lite tidigare på morgonen den senaste veckan. Åkte sedan in till stan efter att jag käkat frukost. Hittade en skobutik med mycket billiga skor, perfekt för en skoälskare som mig! Så hittade efter lite provande tillslut ett par snygga boots. Kostade mig enbart 20 EUR, sååå billigt! Så det kommer garanterat bli ett återbesök till denna butik, de har ett otroligt stort utbud!
Strosade sedan runt lite i området i Castellane, tänkte gå lite på marknaden men tyvärr hade de redan börjat plocka ihop så får bli en annan dag istället. Tydligen plockar de ihop runt ett, halv två även på helgen.
 
Annars ska jag idag få lite plugg gjort och sedan ta en lugn kväll med lite gott och en film.
Hoppas ni får en kanon helg!
 
Puss & Kram
 
Dagens inköp! Det syns inte på bilden men på baksidan av bootsen är en dragkedja, mycket fin detalj!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: