Sofie Petersson

Livet i korthet...

Äntligen något att sysselsättas med

Kategori: Mitt liv

 
Humöret har blivit något bättre idag då jag har haft saker att göra. Började dagen med lite motion, sedan min franska lektion, en tur till affären och har nu på kvällen haft min lektion i Business strategy. Är grymt oroad för den tentan som kommer i den kursen men hoppas det går vägen. Jag och Kristina bestämde oss för att köra en pluggdag i helgen inför denna och försöka få ordning på alla de olika stegen han gått igenom osv.
 
Fick idag även reda på att jag fysiskt måste gå till ett kontor och anmäla mig till ridningen som anordnas till helgen. Det var en himla tur att jag tillslut förstod detta, jag trodde man kunde anmäla sig genom facebook-sidan, men icke. Så imorgon efter min franska lektion ska jag försöka leta upp detta kontor och anmäla mig.
 
Morgondagen bjuder även på International Business på morgonen och där har vi en presentation av vårt arbete. Så önska mig lycka till, det lär behövas med den där gruppen. Herregud vad dåligt vårt arbete är. Får hoppas läraren rättar snällt.
Nu ska jag göra klart det sista inför imorgon, gå igenom vad jag ska presentera och sedan ta kvällen,
 
Puss6Kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: