Sofie Petersson

Livet i korthet...

Adjö min kära vän ^^

Kategori: Mitt liv

Är så dålig på att uppdatera nuförtiden! Det är fullt i schemat varje dag känns det som. Och när jag tänker efter kommer jag faktiskt inte ihåg senaste gången jag hade en helt ledig dag...
.
I vilket fall som helst lever jag. Mycket att göra men börjar så smått få lite ordning i vardagen. Passade på att träffa Lina i lördags efter jobbet då hon idag flyttar till england. Vi var först på unionstravet, gick gratis rakt in och sedan hade vi flyt även efter då vi ville gå på hockey och en tjej kom och gav oss två biljetter, sittplats, gratis! Skitmatch men gratis var de ju iaf!
.
Träffade Eve igår efter en dag uppe i sunne på DUS uppdrag också. Hur trevligt som helst, har saknat att umgås med henne!
.
Nej jag får helt enkelt skriva mer någon annan dag, NU grupparbete!
.
// Sofie

Kommentarer


Kommentera inlägget här: