Sofie Petersson

Livet i korthet...

Superwoman

Kategori: Mitt liv

Hej på er!
.
Jag lever, pluggar och försöker samtidigt hinna med allt annat i mitt liv. Som vanligt tror jag att jag är superwoman som klarar och framförallt hinner med att göra allt jag vill. Men har nu det senaste fått inse att jag måste börja prioritera och ibland bara sitta och andas lite. Stressen kommer annars ta ut sin rätt, och då vill iaf inte jag vara med. Så lika bra att försöka bromsa.
.
Men förutom allt nytt med universitetet är det lite på g med dus styrelsen, lite roliga aktiviteter och planer nu under hösten. Hammarö ryttarförening vann både årets ungdomsledare samt årets ungdomssektion i hela Sverige också, så kul. Heja Värmland säger jag bara!
Adde sköter sig bättre och bättre också, idag har vi tom hoppas en liten bana. Det trodde vi väl aldrig om man tänker på alla de problem som vart med den stora grå. Men skönt att se framstegen, man blir så glad!
.
Hoppas allt är bra med er, trots höstvädret (jag vet, det är hemsktI). Ta hand om er så får vi väl se när jag kikar in här igen.
// Sofie

Kommentarer


Kommentera inlägget här: