Sofie Petersson

Livet i korthet...

Dags att sätta på turbon, eller kloning kanske?

Kategori: Mitt liv

Det händer så mycket i mitt liv just nu att det känns som jag inte hinner med massa struntsaker som jag tidigare gjort. Som t ex blogg, tv, bara hänga, spontanfika med en vän, promenader med hundarna osv. Tråkigt på ett sätt, kul på ett annat. Men det är väl så, för- och nackdelar med allt.
Iaf har Mikael hunnit med att fylla år, som ni ser nadan är han mycket nöjd med cykeln han fick av hans föräldrar! Som ett barn på julafton, haha!
Jag köpte en tröja till honom från Carlings och sen gick vi på bio på kvällen och såg crazy, stupid, love. Så trevligt så!
Filmen var btw mycket rolig så rekommenderar att se den om man behöver se en lättsam komedi!
.
Så till det jag håller på med just nu då, har nämligen tenta på fredag så sitter nu och pluggar för fullt. Helt sjukt mycket som man måste lära sig när man har prov på en hel kurs. Så mycket modeller och strategier för marknadsföring (som är den kursen jag läser just nu).
.
Vart erbjuden av Malin som äger Adde att följa med till Gambia i januari också. Kan man få ledigt från universitetet två veckor bara sådär tro?
.
Hoppas allt är bra med er!
// Sofie

Kommentarer


Kommentera inlägget här: