Sofie Petersson

Livet i korthet...

Aaaaaaah!

Kategori: Mitt liv

Jag är bitter. Missade helt att man måste anmäla sig till tentan så därmed får inte jag göra den på fredag. Och jag har pluggat som fan. Ush vad arg jag blir på mig själv. Måste även lägga till att jag tycker att vår ansvariga lärare för kursen kunde ha nämnt detta under fredagens föreläsning?
Men man lär väl så länge man lever. Ska försöka se det positivt även om detta är mycket svårt för en pessemist som jag.
Men tror iaf att jag nu bestämt mig för att göra som så att jag åker in på frågestunden imorgon men förbereder mig på att göra tentan den 24 nov istället. Tråkigt men sant.
.
Ska förövrigt ha Adde idag och sen vidare mot Idrottens hus för distriktsstyrelsemöte. Imorgon är det möte med UDS. Fullt upp, as usual. kanske lika bra att det vart som det vart med tentan?
.
Ha det!
// Sofie

Kommentarer


Kommentera inlägget här: