Sofie Petersson

Livet i korthet...

Vårruset

Kategori: Mitt liv

Då var vårruset avklarat för denna gången också¨. Alltid lika roligt! Så här har vi målbilden, vi är snygga tycker jag, eller ska vi säga stiliga kanske?
.
Hemma nu efter en dag i grums med värmlands idrottsförbund, representerande värmlands ridsportförbund. Så Grums ridklubb var där med lite hästar, vi hade tipspromenad och raggade lite folk. Mycket trevligt och rolig grej de dragit igång tycker jag. Många olika sporter som deltog också såsom hockey, fotboll, handboll, rullstolsbasket m.fl.
.
Efter min dag i Grums bestämde jag mig för att åka upp till Anki och rida en sväng också. Så jag, anki och Diana tog oss een tur. Mycket roligt! Feila sköter sig exemplariskt!
.
Imorgon blir det jobb för min del, bara sex timmar men det räcker till när man börjar redan klockan sex på morgonen.
.
Snart helg också. Som vanligt inget "roligare" planerat. Jobb lördag, rida Rizzy efteråt sedan tillbaka till ridskolan söndag för städdag 11.00-14.00.
Så en lugn helg vad det verkar som. Mikael är ju ledig också så blir säkert Karlstad på lördag kväll tänker jag...
.
Puss&Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: