Sofie Petersson

Livet i korthet...

På resande fot

Kategori: Mitt liv

Sitter nu på tåget till Sandviken. Fick låna internet av en snäll tjej hät på tåget. Drygt det är att resan menmen det går väl bra ändå. Så är framme strax efter elva och blir upphämtade på station då för att åka till Högbo bruks hotell. Enligt Sture som sitter i distriktsstyrelsen ett väldigt fin hotell. Så bara att hoppas på det. Blir säkert bra, om inte annat så är det ju ändå bara en natt. Så på söndag kväll då kommer jag hem igen.
.
Till veckan blir det jobb i Torsby måndag och tisdag till att bbörja med. Ridning på tisdag kväll samt på Onsdag ska jag och DUS springa/gå vårruset tillsammans. Vita ridbyxor och DUS tröjor på blir!
Så blir lite att göra till veckan som sagt. Det är när det blir en massa som jag faktiskt är glad att inte ha häst att ta hänsyn till längre. Även om det samtidigt är tråkigt att min Max inte är lvar hemma.
.
Så trevlig helg!
Puss & Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: