Sofie Petersson

Livet i korthet...

Nya inköp

Kategori: Mitt liv

Helgen har varit lugn, vilket jag kände var behövligt eftersom allt gått i ett nu under föregående vecka samt helg. Så lördag jobbade jag och tog en sväng med Rizzy efter jobbet. Sen åkte jag till stan och bara hade en mysig kväll med Mikael. På söndagen åkte vi till hand föräldrar och käkade mat, alltid lika trevligt.
.
Idag vart det jobb efter att Ingrid ringde på morgon och frågade om jag kunde jobba. Ångrade mig ganska snabbt efter att jag sagt ja då jag klev upp ur sängen och blev påmind om att jag har mycket ont i mitt skulderblad (stavning?). Men en voltaren senare så var jag igång. Får nog bli en till morgonen igen misstänkter jag då jag ska jobba igen...
..
Nu när jag inte har så mycket hästutgifter har jag igen kommit på att det faktiskt är kul att handla kläder! Det var ju ett tag sen som jag handlade till mig själv och inte hästen, haha! Om man inte räknar det som jag köpte sist jag var iväg på shoppingtur, men jag räknar från och med innan det.
Så det vart en marinblå kavaj som går att använda som ytterplagg nu under sommaren. H&M har faktiskt kläder som jag gillar nu igen!
Sen vart det en tunn tunika, perfekt inför sommaren!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: