Sofie Petersson

Livet i korthet...

Massor av skoj

Kategori: Mitt liv

Igår hade jag massor av skoj för mig. Ja förutom attg jag började dagen med jobb då vill säga. Men i vilket fall som helst jobbade fm sen in till stan och fikade med Sanna. Därefter bar det av till universitet där Kodjo Akolor var och underhöll på mångfaldsdagarna. Han är sjukt rolig! Så där var jag, Karin och Mikael under em.
Sedan avslutades dagen med premiären av Pirates of the caribean 4. Perfekt avslutning på dagen, superbra film. Som alltid med de där. Är nog fan mina favoritfilmer när jag väl tänker efter...
3D glasögonen på, egentligen heöt värdelöst för mig som ändå inte ser alla coola effekter. menmen. Filmen var klart värd att ses ändå.
.
Nu måste jag kila, bråttombråttom. Klippning på Kharma blir!
// Sofie

Kommentarer


Kommentera inlägget här: