Sofie Petersson

Livet i korthet...

Jag hjärta solen

Kategori: Mitt liv


.
Åh vad underbart. Fint väder plus att jag faktiskt har tid att njuta av det. Kan det bli bättre?
Så har nu spenderat förmiddagen med att ligga i solen och bara njuta. Så ska bli kaffe strax och senare kanske upp till Anki för en tur med islandshästarna. Om jag nu får med mig någon, Anki kan förhoppningsvis. Annars får jag utmana ödet med Feila och ge mig ut själv, kan bli spännande kanske, haha!
.
Igår vart jag och klippte mig också, så skönt att få det gjort med tanke på att mitt hår tidigare sett ut som ett fågelbo. Så nu är det fint och framförallt fräscht. Var till Mimmi på Kharma, himla trevlig tjej tycker jag. Och nöjd med klippningen blev jag också, helt otroligt!
.
Vart även och tittade på trningar igår samt banhoppingträningen i Kil. Kanske inte mitt bästa beslut med tanke på att det verkligen drar i mig efter att få rida och framförallt hoppa när jag ser andra göra det. Dumt att inte ha häst då...
.
Nej nu: Kaffe!
.
Puss & Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: