Sofie Petersson

Livet i korthet...

Idag kommer de hem...

Kategori: Mitt liv

Min abstinens efter häst är nu ordnad. De hade teoridag idag på ridskolan så då fick jag lov att rida två av ridskolehästarna. Skönt. Så Rizzy som vanligt men även en sväng på Loket, som jag inte ridit på år (?). Kul!
.
Senare idag blir det Karlstad och min underbara Mikael som gäller. Vad vi ska hitta på det återstår att se men jag ska i vilket fall som helst se Gray's och självklart Big Brother, hihi!
.
Just det ja föreläsningen igår med Sara Furulund gick kanon. Redan lyssnat på henne en gång tidigare men det är alltid bra att förfriska sitt minne!
Sen vart det även igår agilityträning på brukshundsklubben. Det vart väl helt okej men med en heltokig Nellie med maaaassor av överskottsenergi, då är det inte alltid så lätt.
.
Nu ska jag ta en promenad med de där galningarna som jag dragits med nu i en veckas tid. Får se om vi kanske blåser bort?
.
Puss&Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här: