Sofie Petersson

Livet i korthet...

Helg igen

Kategori: Mitt liv

Shit, såhär ser det ut när man bara är hem och vänder.. Ojoj måste få ordning på detta med tanke på att jag inte orkade igår och bara välte ner detta på golvet i princip så får jag väl ta tag i min ouppackade väska m.m m.m
.
Har jobbat idag sedan tidigt, vart till ridskolan en sväng och titta på lite lektion samt lämna lotter. Därefter till Lina och hämtat min älskade termomugg, sedan till momor för en fika och sitter nu här. Har suttit och grejat med lite DUS saker en stund och letar telefonnummer till gubben på posten som jag på något vis tappat bort. Det är väl som mormor säger med mig, att skulle röven sitta löst så skulle jag väl tappa bort den också!
.
Ska alldeles snart bege mig upp till anki för att rida en sväng och vad jag ska göra resterande av kvällen det återstår att se... Kanske springa en sväng? Lovade ju att ta tag i det där....
.
Jaja men i vilket fall som helst är det äntligen helg. Så ha det bra!
.
Puss&Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: