Sofie Petersson

Livet i korthet...

Aktivt liv

Kategori: Mitt liv

Nu äntligen hemkommen från en dag på ridskolan. De har haft tävling och jag har varit funktionär i sekretariatet. Ganska kul till en början men det drar ut på tiden när det inte finns så mycket att göra mer än på morgonen. Men nu är det gjort och jag är hemma igen. Skönt att jag är ledig imorgon så det blir en ordentlig sovmorgon. Kan behövas när man inte har haft en direkt ledig helg. Jobb lördag samt ridtur på Rizzy och funktionär idag. Så kan det gå när man är engagerad i sin klubb. Missförstå mig inte nu, det är kul!
.
Och igår vart det grillning, bara jag och Mikael. Så mysigt så, lugn hemma kväll och grillat, gottgott!
Så faktiskt så vart det lite kort från gårdagen, inte illa för att vara mig som alltid glömmer att fota när jag faktiskt gör saker!
.
Hoppas ni haft en trevlig helg. Nu ska jag luta mig tillbaka, andas ut och ladda för morgondagen och DUS möte!
.
Puss&Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: