Sofie Petersson

Livet i korthet...

Torsdag

Kategori: Mitt liv

Gick in på Värmlands ridsportsförbunds hemsida, och vad hittar jag där? Jo jag på första sidan. Tycker jag är lite häftigt!
Har idag förövrigt varit duktig och hjälp mamma och laga mat. Eller ja jag har skalat potatis iaf. Mer än vad jag brukar göra. Haha!
Sen har även jag och Nellie varit ute på en längre och rask promenad. Bra jobbat av oss tycker jag.
Så nu återstår bara stallet och en ridtur på Max så är jag good to go sen. Eller ja jag har ju inget annat planerat för dagen så kanske rent utav blir ganska drygt.. Ush vad jag hatar att jag får myror i benen så fort jag inte har något att göra!
.
Snart är det helg gott folk, inga speciella planer mer än mitt stående tittande av Lets dance. Sen blir det ju jobb imorgon också, gött det! Pengar, pengar...
.
// Sofie

Kommentarer


Kommentera inlägget här: