Sofie Petersson

Livet i korthet...

Tillbaka!

Kategori: Mitt liv

Känner att jag lyst med min frånvaro härifrån denna veckan. Har varken haft tid eller framförallt ork att skriva eller överhuvudtaget sitta vid datorn. Bara kollar mail fb, angående dus saker sen loggat ut.
Har jobbat hela veckan, börjat sex varje morgon. Därav tröttheten sen hem fxa stallet, rida osv. Det vanliga plus tidig jobbmorgon. Hur ska jag någonsin orka med en "vanligt" jobb?
.
Tanken nu är att k'ka lite mat, fixa stallet och sen åka och kika på hästträning. Lillemor ska ha med sin nya på träning och ävem Petra ska vara med. Med Soto skulle jag gissa på. Vet att jag kommer ångra mig att jag inte var med när jag kommer dit men jaja lika bra att vänja sig kanske? Livet utan häst känns ibland lockande, ibland inte..
.
Hoppas veckan varit bra, snart helghelghelg. Och imorgon har jag sovmorgon, SÅ JÄVLA SKÖNT!
.
Puss&Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här: