Sofie Petersson

Livet i korthet...

Söndag

Kategori: Mitt liv

När man sitter här i Mickes lägenhet ser man att solen skiner in över balkongräcket. Känns verkligen som vår, eller till och med sommar. Det tråkiga med detta är att jag vet att om jag går ut kommer det att vara kallt. Men det är väl iaf ett tecken på att våren verkligen är på väg, eller hur?
.
Söndag förövrigt. Årsmötet han jag till igår med, allt gick spm planerat. Sedan blev det en lugn helg med en massa gott framför tvn. Sanna och Anna kom på besök också och fikade lite. Mys!
Så idag finns inget speciellt planerat. Orkar inte göra mig iordning för att gå ner på stan, orkar inte åka hem (vad ska jag göra där?) så jag sitter väl här ett tag till i min ensamhet och dricker kaffe.
.
Hoppas ni haft en bra helg!

Puss & Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: