Sofie Petersson

Livet i korthet...

Söndag och jag är PIGG (typ)

Kategori: Mitt liv

Om man blir irriterad varje gång man är inne på facebook. Då kanske man inte ska ha kvar den...?
.
Godmorgon förresten!
Solen skiner och den FÖRBANNADE undulaten SKRIKER. Hatar den.
Positiv dag? Nej men hoppas väl på en räddning.... eller nåt.
Vaknade och tyckte att åh vad skönt nu måste jag ha fått en ordentlig sovmorgon men icke. Vad upptäcker jag då? Jo att klockan enbart var tio över åtta. Har troligen blivit väckt av fågeln. Men jaja desto mer tid för mig att göra egentligen ingenting.
.
Kommer en tjej från Falun idag och ska rida Max. Konstigare känsla har jag inte haft på länge. Ushush. Hoppas nu bara på att det är en snäll och framförallt VETTIG människa. Inte  någon med konstiga påhitt och som inte kan rida. Nejnej.
.
Hoppas ni haft en trevlig helg, det har jag. En lugn och trevlig helg med mys gånger två. Perfekt!
.
Puss&Kram


Ingen partysofie denna helgen inte. Lär nog inte bli så mycket framöver heller. Är såå omotiverad till att gå ut så det finns inte!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: