Sofie Petersson

Livet i korthet...

Så skönt väder

Kategori: Mitt liv

Har så fina vänner!
Tisdag idag. Solen skiner och det är allmänt skönt ute. Ska ta en tur med hästen snart är tanken. Jag och mikael har redan varit ute på en promenad med hundarna på morgonen. Man blir så glad när man känner att det börjar bli lite vår i luften, eller hur?
.
Kvällen bjuder på hoppträning på ridskolan. Max ska inte med så ska bli intressant att se vilken häst jag ska ha...
Vad jag ska spendera resterande av dagen med har jag inte kommit på än men det löser sig väl förhoppningsvis.
.
På min jobbfront vet jag ärligt talat inte alls vad som händer. Jobbar fredag för Anki men annars ha jag inte hört ett ord, tröttsamt.
Har pratat med posten i stan och ansökt om sommarjobb där. De verkade positiva så det är väl bara att hoppas på det bästa. Får jag det jobbet blir det inget ledigt i sommar menmen det får jag ta. Spara pengar så jag kan åka utomlands istället. Har bestämt att om jag får ett sommarjobb blir detg en resa fram i maj och även en till hösten om det finns möjlighet. Vill resa NU!
.
// Sofie

Kommentarer


Kommentera inlägget här: