Sofie Petersson

Livet i korthet...

Onsdag

Kategori: Mitt liv

Tuva gillar min nya bokhylla. Hon är helt sanslös den där katten, ska vara med och IN överallt!
Lika som bär (?)

God morgon!
Mitt i veckan nu då. Har idag klivit upp en timme extra tidigt för att få stallet klart då Diana har fått magjsjukan. Ska snart gå en sväng med hundarna och sen blir det att göra sig iordning och åka mot Mikael. Ska hinna med att gå in på högstadie med mitt CV, polisgrejs och det också. Hoppas på at få jobba lite, verkade väldigt positivt när jag var där sist iaf..
.
Har även börjat få upp ett sug inför helgen. Ser fram emot att träffa alla mina vänner på samlad plats och ha trevligt.
Så på torsdag blir det shopping för hela slanten, partysaker blir. Vad tänker jag inte skriva här utan det får vara lite hemligt en stund till!
.
Hoppas ni har det bra, snart vår. Ljuset i tunneln är snart här! POSITIVA TANKAR!
Puss & Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: