Sofie Petersson

Livet i korthet...

Onsdag

Kategori: Mitt liv

Letar efter motivation och ork, någon som har lite över kanske? Hörde alldeles nyss Movits låt "det var bättre förr" pch börjar starkt fundera och tro att det egentligen var det? Jobbigt att bli stor fast man ändå inte blir det. När ska livet egentligen börja på rikitgt?
.
Onsdag idag då. Ska komma en från Sundsvall och provrida Max idag. Får se hur det går med honom. Igår var han inte speciellt trevlig när en tjej var här och provred kan jag säga. Ojoj han visar verkligen inte sin bästa sida herren. Tecken på att han inte vill bli såld?
Senare när den där varit här så blir det Karlstad till Mikael. Och inga planer därefter, förutom att Greys har börjat! Jajaja! Men inget mer jobb denna veckan vad det ser ut som iaf. Men nästan skönt det, jag nöjder mig fint med de två långa arbetsdagarna i början av veckan.
.
Åsmöte för värmlands ridsportsförbund på lördag också. Tyvärr klockan två så jag får väl åka direkt från jobbet eller nåt. Känns väl sådär men får gå.
.
Nej nu ska jag sätta mig med min kopp kaffe och ta det lite lugnt innan jag ska ut och rida. Känner att det kan vara bra om han är riden lite innan den där ska komma och provrida. Så vi inte får en favorit i repris från igår!
.
Ha en bra dag!
Puss&Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: