Sofie Petersson

Livet i korthet...

Nu börjar det likna nåt!

Kategori: Mitt liv

Kommer troligen ta ett tag för min tvångstanke till hjärna att vänja sig men nu står även en ny soffa och pryder mitt rum. Skön är den också! Mörkgrå och lite större än den andra. Jag är nojd med mitt köp.
Jag och Mikael tog igår transporten upp till Arvika och hämtade där soffan. Fick den billigt (för att vara en så fräsch soffa) och inget krångel med att varken köpa den eller få den hem. Tack älskling för att du fäljde med, du är bäst!
.
Sitter nu och väntar på att hovslagaren ska komma och sko Max. Har under förmiddagen (med hjälp av lite tvång från Micke) tagit en promenad men hundarna samt fixat i rummet, städat osv. Han är effektiv med sådana saker som jag tycker är otroligt tråkigt, perfekt det.
Ikväll blir det ridskolan och rida lektion. Är nästan lite som ett barn igen som rider på ridskolan. Haha! Spännande känns det. Undra vilken häst det blir denna gången?
.
Nej nu måste jag sticka ut så hon inte kommer tidigare. Ha det bra!
Puss & Kram

(Fixar kort på soffan senare när jag har mer tid!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: