Sofie Petersson

Livet i korthet...

Meeen vad i helvete?!

Kategori: Mitt liv

Vad fan är det för feOl på detta landet?! Först börjar våren komma och allt känns underbart och nu är det pissväder igen. Förbannad och trött på snö är jag. Ush ush uuuuuuuuush!!
.
Har förövrigt jobbat idag så är ju lagom roligt. Ush för dagis, hade tre idag och där sitter verkligen min gräns. Fyfan. Barn överallt, skrik, lort, ush. Me dont like.
.
Idag blir det att ta det lugnt, har laddat upp med massor av godsaker och sen kommer ju Mikael sen också. Då kommer mitt humör garanterat att bli bättre. Blir det alltid, han kan få mig glad den där. Perfekt med det humöret som jag har!
.
Nej men ärligt talat tänkte jag bara önska er en bra helg. Jag har fortfarande inga speciella planer så får väl se vad jag hittar på. Fortsättning följer....
Puss&Kram

Mumsmums med hö

Kommentarer


Kommentera inlägget här: