Sofie Petersson

Livet i korthet...

Måndag

Kategori: Mitt liv

Känns som om min kommunikation med omvärlden består av facebook och hotmail. Illa?
Nej men håller just nu och har hållt på ett tag med att styra upp för vår DUS styrelse med en presentation av de nya som kom in. Skrivit samt skickat ut kallelser, ordnat med Rosie på kansliet angående aktiviteter att åka på osv. Mycket med andra ord! Men kul måste jag poängtera. Trivs när jag får organisera och styra upp saker.
.
Så ikväll har DUS sitt första möte för året. Ska bli riktigt kul och spännande att träffa de nya igen, prata igenom lite hur vi vill att året kommer att se ut, planera inför aktiviteter samt styra upp vår fadderverksamhet igen. Fullt upp med andra ord. Woho vad jag är taggad för detta, ska bli så himla kul!
.
Hoppas helgen varit bra och att ni överlevt den fasansfulla måndagen! Nu ska jag sätta fart och gå ut till stallet, fixa och rida. Nyss hemkommen från jobb idag också. Fick jobb nu måndag, tisdag. Sex timmar dagen, perfekt!
.
Puss & Kram


Vill att det ska se ut såhär här hemma, grönt och fint. Vill ha vår, sommar NUUUU!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: