Sofie Petersson

Livet i korthet...

Helgen är kommen

Kategori: Mitt liv

Fredag igen, tycker det gått väldigt fort denna veckan? Vissa veckor går tiden såå så långsamt och vissa flyger den fram. Vart har jag gjort av all min tid egentligen?
Idag iaf har jag en sån där dag där jag har massa tid över. Jag måste visserligen som vanligt rida Max och så men annars inget planerat. Känns både bra och dåligt på samma gång det där... Är en rastlös person om jag är sysslolös. Men det går vl lätt att ordna något att göra här hemma. Typ städa rummet, städa bland Max saker, gå ut och gå osv. Har tyvärr inga hundar hemma eftersom mamma tagit med dem till  stan så är ju lite tråkigt att gå ut och gå själv faktiskt...
.
Var in och kikade på studera.nu hemsidan också för att kolla lite så min ansökning gått in osv. Verkar som den gjort det men läste mig nu fram till att man inte får något antagningsbesked förrän i mitten av juli!? Eller juni? Hm.. Ja i vilket fall som helst kändes det som att vi har en bit fram tills dess. Bara att vänta och se om mitt liv går i graven eller om jag kommer överleva. Ungefär.
.
Nej men jag ville egentligen bara önska er en trevlig helg!
Puss&kram


Kanske ska åka in och fixa lite gott kanske... Såg väldigt gott ut det där...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: