Sofie Petersson

Livet i korthet...

Evigt planerande

Kategori: Mitt liv

Ush har bara en massa negativa tankar som surrar i huvudet. Blandat med stress, organisation, planering. Inte konstigt att jag är så trött hela tiden!
Har i vilket fall som helst precis kommit hem från jobbet. Fick ta extra idag eftersom det är flera sjuka och typ kaos. Satt alldeles förut och kikade på hur länge jag faktiskt har städat och insåg att det är ett tag nu ändå. Började i augusti så är iaf ett halvår jag varit där. Otroligt att jag stått ut så länge (med massa klagan från min sida, jag vet).
Men där ser man, jag orkar mer än jag själv tror ibland...
.
Nej ska ta och käka lite nu innan jag ska ta mina sista krafter till att fixa stallet. Ska nog ta och longera Max på gärdet idag, orkar verkligen inte rida när hela kroppen är öm efter dagens arbete.
Ikväll blir det ridskolan vid kvart över sju för ett teoripass. Ska förresten börja rida lektion igen, spännande!
.
Ha en fortsatt bra vecka!
Puss & Kram


Nya arbetskläder kanske? Haha!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: