Sofie Petersson

Livet i korthet...

Trött och sliten

Kategori: Mitt liv

Fy vad jag är trött nu. Men får väl skylla mig själv när det är fullt upp de senaste dagarna. Jag har ganska nyss kommit hem idag faktiskt. Jobbade tills ca fem idag, vart sena med posten. Efter detta slängde jag med mig lite mat från donken hem till Mikael för en snabb middag med honom. Sen direkt vidare mot ridskolan och ett ridpass på Adonis. Gick hur bra som helst, skönt. Så nu ser jag fram emot träningen med honom för Cissi på måndag!
.
Imorgon blir det jobb igen men denna dag på ridskolan (som vanligt på mina lördagar). Ska rida Rizzy också så får jag sällskap av Malin och Adonis när jag slutat.
Annars ska jag faktiskt bara försöka ta det lugnt och inte göra allt för mycket, Micke kommer sen får det vara bra. Blir filmmys tänker jag, tror att jag skulle vara i behov av det nu faktiskt.
.
Söndag jobb igen men en kortare tur uppe hos Anki så är inte så ansträngande som tur är.
.
Trevlig helg!
.
Puss&Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: