Sofie Petersson

Livet i korthet...

Torsdagen

Kategori: Mitt liv

Hejsan!
Hur skönt är det inte med uteserveringarna nu? Awesome!
Bilden är från helgen efter vi varit på Sandgrundsudden. Jag och Sannas mamma Maritha.
.
Jag har nu nästan överlevt hela veckan på posten, mitt nya jobb. Det är faktiskt kul, mycket nytt att lära och komma ihåg men kul. Man har ju så himla mycket att tänka på och göra hela tiden så klockan går sjukt fort! Känns som man inte hinner börja förrän det är slut sen igen. Haha, skönt!
.
Så jobb som sagt idag och sen direkt till Emilia för att fira hennes student. Grattis till henne! Och efter detta var jag till ridskolan en sväng och red Rizzy. Så nu är det ganska skönt att vara hemma, trots min rastlöshet men får väl gå och lägga mig eller nåt så är den saken löst. Att somna är inget problem för mig, som tur är?
.
Snart helg mina vänner! Jag ska jobba men ni andra som är lediga får ju passa på att njuta!
.
Puss&Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: