Sofie Petersson

Livet i korthet...

Måndag igen

Kategori: Mitt liv



Hello!
Överlevt helgen? Det har iaf jag, knappt. I lördags till och börja med åkte jag faktiskt med Lina ut i Kil, Killinmgen. Där spelade snowstorm. Hade trevligt under kvällen, dock inte så trevligt att somna halv fyra och senare inse att jag skulle upp och sitta i sekretatiatet kl åtta på morgonen.
Men det gick det med, tre timmars sömn men i sekretariatet satt jag ändå.
Efter detta vart det jobb, en tur till tjärnet för att efter denna skynda iväg till stan för att se Starboys med Sanna och Anna på Sandgrundsudden. Jag hann se slutet och sen drog vi vidare in till uteserveringarna på stan, mysigt!
.
Och fullt upp som det som så ofta äår i mitt liv så ska jag idag alldeles snart bege mig iväg upp till Anki för en tjärntur.
.
Ja just det ja, imorgon börjar mitt provjobb på posten. Wish me luck!
Semester vecka 24, 25 och börjar sedan jobba vecka 26 och sju veckor framöver. Så har någon nåt rolgt att göra under de veckorna så är jag öppen för förslag. Hihi!
.
Händelserik helg ändå måste jag säga. Full rulle, sova kan jag göra när jag blir gammal (?).
.
Puss&Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: