Sofie Petersson

Livet i korthet...

Kör som en biltjuv

Kategori: Mitt liv

När man börjar jobba varje dag så blir detta med blogg inte så mycket av. Och inte heller under helgen då jag var hos Mikael. Har inte orkat.
Men lite snabbt av vad som hänt då. Blev ju inget midsommarfirande tyvärr, inte kul alls menmen så kan det går ibland.
Så jag  och Mikael gjorde lite mat och såg på film under kvällen, det vart mysigt iaf. På lördagen kom Karin in till stan så grillade vi och gick senare in till stan och satte oss på en uteservering där. Så trevligt så.
Söndag, pizza. Gott det!
.
Har börjat på posten nu också, gjort min andra "riktiga" jobbdag idag. Det går bättre och bättre. Var bara igår det gick lite drygt då jag inte var klar förrän tjugo i se och sen direkt upp till Anki för att leda tur. Heldag med jobb vart det. Men ush vad lång tid det tog med allt krångel på postutdelningen, reklam osv. Betydligt mer smidigt idag då det inte var någon reklam alls! Men tror på att komma in i det mer och mer ju längre tiden går. Positivt med ett sådant stressig jobb som det är något att göra på hela tiden är ju att tiden verkligen flyger fram. Skönt!
.
Nej nu ska jag ta kvällen och bara ligga och läsa min bok, snart slut på den nu fakitkst, så spännande så!
.
Puss&Kram


På ridtur med Rizzy längst upp i slalombacken. Spännande tyckte han.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: