Sofie Petersson

Livet i korthet...

Helgen är över

Kategori: Mitt liv

Söndagen är kommen. Men jag, jag har ingen ångest alls. Varför? Jo för det första att jag inte varit ut något alls plus att jag är ledig imorgon! Jeei!
Startar imorgon min andra "ganska" lediga vecka. Jobbar onsdag på posten enbart och sen har jag lite turer men de ser jag mer som en kul grej än jobb.
.
Så helgen då, allmänt lugnt. Jag och Mikael satt här och såg på film och käkade jordgubbar igår, mys!
Såg förresten den där filmen "The rite", den var riktigt bra! Rekommenderad. En som jag däremiot inte gillade alls igår var "The green hornet", värdelös och tråkigt. Kanske något mer av en barnfilm förutom vissa sekvenser då.
.
Så nu har jag en helt ledig dag som jag ska spendera i stan. Undrar vad jag ska hitta på?
Imorgon blir det ridskolan för att rida Rizzy sen på eftermiddagen kommer Eve och hennes kille upp så ska vi ta en tur på islandshästarna. Mikael ska med också, det ska bli spännande det här. Hihi!
.
Hoppas ni haft en trevlig helg!
Puss&Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här: