Sofie Petersson

Livet i korthet...

Det rullar på

Kategori: Mitt liv

'
Puh vilken dag. Jobbade första dagen på posten idag och shit vad mycket att komma ihåg. Och vilka vägar, hur ska jag lära mig allt på fyra dagar undrar jag?
Drog till ridskolan direkt efter jobbet också, orkade inte åka fram och tillbaka hemifrån. Red en turboladdad Rizzy och sen lektion på Calytano. Gick bra så jag är nöjd.
Nu däremot är jag ordentligt trött. Jobb imorgon igen, hoppas lite mindre rörigt och ett bätte minne samt lokalsinne från mig? Jag är nervös, och det är inte ofta mina vänner som jag är det. Ska köra imorgon, på höger sida, med en gubbe jag inte känner. Shit!
.
Imorgon blir det även möte med distriktsstyrelsen samt middag på Barbros Brygga. Full rulle, nu kör vi!
.
//Sofie

Kommentarer


Kommentera inlägget här: