Sofie Petersson

Livet i korthet...

Nice

Kategori: Mitt liv

.
Japp såhär ser man ut när man jobbar på posten. Eller ja, iaf jag. Dumt att inte ha speciellt långa armar ibland. Och de där dumma jävlarna som ställer sina postlådor på de mest dumma ställen. En del människor alltså...
i vilket fall som helst är jag nu inne på mitten av min femte jobbvecka, skönt. Bara två och en halv kvar tills jag faktiskt (!) har två veckors ledigt innan skolan börjar.
.
Dagen idag har bestått av jobb, solning och en ridtur på Adonis. Både Malin och Eva-Lena var med ut idag, alltid trevligt med sällskap. Och älgen sköter sig över förväntan.
.
I helgen blir det troligen fryksdalsdansen en kväll och troligen även Ransäter på hundutställning någon av dagarna.
.
// Sofie

Kommentarer


Kommentera inlägget här: