Sofie Petersson

Livet i korthet...

Försöker varva ner...

Kategori: Mitt liv

Min energi är nere på noll. Och likförbannat kan jag inte slappna av. Vafan är det för fel på mig?
.
Äntligen helg iaf, underbart. Imorgon blir det en ordentlig sovmorgon, det kan behövas. Känns som jag den senaste tiden varit igång med nåt tjugofyrasju! Detta med ett i princip heltidsjobb med raka veckor, hur får man det att gå ihop med resterande?
Eller är det helt enkelt bara jag som har alldeles för mycket att göra?
.
Sitter och funderar på att övertala någon att gå och se den värsta tjejfilmen av dem alla på bio i sommar, "Bridesmaids". Verkar vara en egentligen helt värdelös men underhållande "feelgood film". Kanske vore nåt?
.
Harry Potter var förresten helt fantastisk, de har lyckats bra med allt. Det var spännande, underhållande och dramatiskt. Precis som en bra film ska va. Det gillas. Dock sorgligt att det nu är slut, vilken film ska man se fram emot nu, år efter år?
Möjligen Twilight serien då, men kommer aldrig uppnå samma nivå, iaf inte i min värld.
.
Nu tar jag som sagt helg innehållande sovmorgon, utgång och allmänt lugn. Ska bli skönt.
.
Ha det!
Puss&Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här: