Sofie Petersson

Livet i korthet...

Äntligen fredag!

Kategori: Mitt liv

Åh vad skönt med helg. Planen lyder: mot Sunne! Blir fryksdalsdansen då min kära mamma är snäll och hämtar mig (och troligen Karin) under natten.
.
Har förövrigt idag jobbat, slutade tidigt då det var mycket lite post. Sen vart det hem och en joggingtur med Nellan. Har numera gjort en deal med mig själv om att springa en dag i veckan. Åtminstone tills jag får upp lite motivation och kanske tom konditiion för mer. Sen var det ju detta med tid också, med ett hektiskt schema är det svårt att hinna med att träna. Men som tur är har ju jag ett ganska aktivt liv, så är inte hela världen om jag inte skulle hinna någon gång.
.
Imorgon är planen nada då jag fömodlingen inte är speciellt pigg. Så tar det lugnt, soffläge. Skönt det också ibland. Söndagen ska förmodlingen spenderas i Ransäter på deras hundutställning, hoppas på fint väder och någon att åka med bara!
.
Trevlig helg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: