Sofie Petersson

Livet i korthet...

Vill åka

Kategori:

Är så jävla sugen på att åka Snowboard nu. Frågan är bara hur jag ska få ihop det med tiden men får väl helt enkelt försöka att planera in det i förväg, annars kommer jag väl aldrig iväg! Måste ju prova mina nya boots också och se om de är något att ha. Hoppas hoppas!
Idag är planen att nu efter min frukostpaus (fixar alltid stallet på morgonen när jag är ledig) ut och rida en lugn tur med Max innan hovslagaren kommer för att sko honom. Sedan duscha och göra sig iordning för att åka till Karlstad och min älskling. Lite saker som ska göras innan jag kan åka ed andra ord.
Mötet igår gick bra med, fort men är ju det sista innan årsmötet också. Ska bli spännande att se vad som händer på det kan jag säga. Nya medlemmar, omfördelning av poster osv.
Bestämde bla igår att vi ska besöka ULK (ungdomsledarkurs) för att hålla en information om DUS samt hålla i en kvällsaktivitet. Ska bli kul bara jag och Anna kommer på bra frågor till frågesporten bara, haha!
Under veckan ska jag även träffa min fina vän Evelina. På torsdag rättare sagt, så roligt. Saknar henne eftersom det alltid tar så lång tid mellan de tillfällen vi träffas. Inte lätt med 10 mil emellan oss och en jobbande Eve. Men nu jävlar, haha!
Ha en bra början på er vecka!

Puss & Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: