Sofie Petersson

Livet i korthet...

Vi kan om vi vill

Kategori:

Mitt schema för veckan som numera fått ett glapp idag då jag istället ska hjälpa emilia till veckan istället. Spelar mig inte så stor roll faktiskt, då får jag ju en helt ledig dag idag. Ja förutom hästen då men det är inga problem.
Hundvakt är jag med så funderar på att gå en längre promenad med de där fyrfotingarna. Bra träning, eller nåt. Motion iaf!
.
Förresten jag och Karin åkte iväg igår igen och simmade. Fan det trodde jag aldrig att vi skulle hålla uppe med menmen där ser man. Så nästa vecka då kör vi igen, men kanske istället något pass. Får se vad som passar med allt annat som också måste hinnas med.
.
Planen för kvällen innefattar som vanligt chips och Let's dance. Och så kommer Mikael efter att han slutat jobbet också, mys!
.
Ha en trevlig helg nu!
Puss & Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: