Sofie Petersson

Livet i korthet...

Söndag

Kategori:

Hallo!
.
Hur är det med söndagsångesten då gott folk? Själv så slipper jag den eftersom jag numera i princip gått i förtidspension. Seriöst alltså, varken vill eller har varit ut sen Sanna fyllde år. Fast då var vi ju inte ens ut utan bara hemma hos henne. Vad händer med mig? Helt trött på vinter är nog förklaringen.
.
Gårdagen ägnades åt jobb och senare en tur till Micke för myskväll med mat och massa gott därtill. Lika underbart som vanligt. Passade på att åka hem när han skulle och jobba imorse så har varit uppe och igång i tid. Har under dagen överträffat mig själv och tagit tag i arbetet med att städa hos kaninerna. Det var välbehövligt kan jag säga. MEN det satt fast, jävlar vad jag fick slita. Fan för vintern alltså!
.
Så nu sitter jag och inväntar att klockan ska närma sig fyra så jag kan åka till ridskolan för att agera demonstrationsryttare på en sitskurs. Spännande, spännande. Träningsvärk imorgon, check!
.
Hoppas ni haft en bra helg!
Puss & Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: