Sofie Petersson

Livet i korthet...

Onsdag

Kategori:

Känner för en resa. Frågan är bara hur, var, när och med vem? Känns som att det är lite krångel med det men skulle vara välbehövligt. Vill ha värme och kanske lite färg, jag ser ut som ett spöke....
Får se till våren hur ekonomin ser ut. Även om det största hindret med en resa är vem som ska ta hand om min häst. Man är lite smått låst med en sån där och bara en stallkompanjon.
Onsdag idag då. Har haft sovmorgon, riktigt skönt! Ska alldeles snart bege mig ut på en lugn tur med Max. Var och tränade med honom igår, gick bra men kändes verkligen att vi inte tränat på ett bra tag! Så lugnt idag och hoppas på att han håller. Var första träningen efter skadan så är lite orolig...
Senare idag ska jag och Lina ha planeringsmöte och fixa om lite i ridgrupperna på lördagar. Det behövs lite korrigeringar här och var. Barn lär sig verkligen så himla olika. Vissa går det jättefort för medan andra får nöta med samma sak i evighet. Men så är det väl med alla människor bara att det märks särskilt väl med barnen kan jag tänka mig.
Nej nu får jag fan ta mig upp och ut härifrån! Ha en bra dag!
Puss & Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: