Sofie Petersson

Livet i korthet...

Oh shit!

Kategori:

Jag och Karin ska börja träna. Eller rättare sagt simma. Men det räknas väl som träning? Ojoj hur ska detta gå? Två dagar i veckan ringde en speedad Karin till mig och informerade om att vi skulle träna. Är hon galen? Jaja får försöka få tid till detta så blir det nog bra. Måste ju faktiskt börja träna, känner mig lat.
.
Vad har hänt då i mitt liv? Inget större faktiskt. Var i stan hos min älskling i måndag/tisdag, firade min bror igår samt hade möte med ridskolechefen igår. Får ha kvar mina timmar på lördagar, puh så skönt!
På tal om jobb så måste jag ta tag i att skriva ut mitt CV och besöka butiker/företag. Hoppas det funkar bara, kommer känna mig hur dum som helst men jaja det får gå...
.
Nej nu ska jag ringa Malin på Cabello och höra om hon har tid för att färga mina bryn och fransar någon dag. Måste göra det nu, är akut!
.
Ha en bra dag!
Puss & Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: