Sofie Petersson

Livet i korthet...

Nellie

Kategori:

Den lilla söta valpen växte upp och blev en raggig sak. Men hon är mitt lilla charmtroll ändå, haha :D
Hur är det annars med er? Jobb idag förmodar jag, eller skola? Själv så har jag nyss ätit frukost och laddar för ännu en tur ut till stallet. Är så skönt att ha allt fixat på morgon och sen bara kunna gå ut och rida. Då behöver man heller inte ut något mer till stallet den dagen, skönt.
.
Har idag lurat med Karin på en tur upp till Anki. Ska ta med Atli och Feila, unghästarna ut på en tur idag är tanken. Så länge det inte börjar regna för då känns det inte riktigt värt det.
Senare idag blir det hem till Mikael. Skönt att åka dit en sväng nu igen, var inte där på hela förra veckan. Vilket lätt blir lite frustrerande för det betyder att jag måste vara hemma där man aldrig får vara ifred. Ta det på rätt sätt nu, jag har jättesnälla föräldrar det är inte det men ibland är det bara så jävla skönt att komma ifrån alla måsten och bara vara.
.
Veckans planer är än så länge bara att jag och Micke ska upp till SkiSunne på onsdag. Om det nu inte blir skitväder! Om någon vill med är det bara att hänga på, desto fler desto roligare!
.
Ha en bra start på veckan nu!
Puss & Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: