Sofie Petersson

Livet i korthet...

Lördag

Kategori:


Min bara min, hihi ;D <3
.
.
Hej på er, hoppas helgen infunnit sig bra. Trevlig fredagskväll osv. Själv har jag nyss kommit hem från jobbet på ridskolan, lunchat hästar och väntar nu på att Max ska äta upp så jag kan rida en sväng. Hittade även Leiken inne hos Max i hagen när jag kom hem. MEN ingen tråd som var trasig, hur bar den stora hästen sig åt?
.
Gårdagens kväll spenderades med Karin som jag kanske skrev ett snabbt inlägg om igår? I vilket fall som helst hade vi myskväll med en salig blandning godsaker. Allt ifrån gurka till choklad, haha!
Såg på Let's dance, mitt kära program som börjat igen. Och som vanligt varje gång jag ser detta vill jag börja dansa. Måste nog sluta ta till undanflykter och se problem så fort jag ska ta tag i det där. Skärpning Sofie!
.
Ja men så är läget idag. Ska till stan till Micke ikväll är tanken med. Återstår att se vad vi hittar på men lutar väl mot en lugn filmkväll.
.
Ha det bra!
Puss & Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: