Sofie Petersson

Livet i korthet...

Kallt igen

Kategori:

Jag verkligen hatar när jag inte har några bilder att ta med. Känns som att inlägget blir så tråkigt då. Menmen får väl överleva detta i-landsproblem ändå...
Ska alldeles snart bege mig ut och fixa stallet, återstår att se om jag kommer levande in igen. Är ju himla kallt ute idag alltså! Brr! Jag som tyckte det varit så skönt när det legat runt nollan.
Annars har jag inget inplanerat för dagen, samma sak imorgon. Ska rida Leiken någon av dagarna. Vet inte vilken än, beror på hur jag hinner och hur kallt det blir. Blir ju två hästar att rida vilket innebär att mina händer och fötter fryser ihjäl! Kroppen den klarar sig tack vare min fantastiska overall som jag fick i julklapp! Jag kanske ser ut som en jättebebis blandat med michellingubbe men varm det är den.
I mitt liv förövrigt händer det inte alltför mycket. Ganska stillsamt faktiskt men blir väl så när man avklarat jul och allt. Januari är alltså en ganska tråkig månad. Bättre med nästa för då fyller jag år! 27 feb då blir jag hela 20 år, herregud vad tiden går fort. Broms, någon?
Nej nu beger jag mig ut, lika bra att sätta fart!
Puss & Kram på er!


Hihi!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: