Sofie Petersson

Livet i korthet...

Jag se det snöa

Kategori:



Hejsan,


allt bra? Här är det myket bra iaf. Sitter hemma hos Mikael och vill inte gå ut. Ush vilket väder! Men ska in till stan senare för att möta upp Eve och kanske Emma så blir till att trotsa snön iaf. Kan ju ta bussen iof... Ja det märks ehlt enkelt.

Satt precis och kikade på universitetets hemsida med. Vore ju kul att läsa en spanska kurs alltså. Såg nämligen att det startade en kvällskurs nu vecka 4. Kanske vore något... Hittade dock ingen sirekt kursplan så är ju dumt om det är varje kväll. Det varken känner jag för eller hinner med heller för den delen.

Fick jobberbjudande också från ridskolan. Men problemet med detta var att det bara är två timmar varje morgon. Och eftersom jag bor som jag gör så är detta något som jag inte kommer tjäna på. Räknade ut att det skulle vli 80 kr för en dag allt som allt när man räknat bort skatt och bensin. Känns inte värt det alls. Tråkigt eftersom jag gärna gärna vill bli av med städjobbet. Får se om det dyker upp något annat alternativ längre fram. Annars får jag helt enkelt vänta tills jag ska börja skolan till hösten, om jag nu kommer in. Det var det också...

Ha det bra nu i snöovädret!

Puss & Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: